CAFETARIA BROODJE BRAM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 538 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Broodje Bram. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:33 eet was koud
21 jun 2026 om 19:07 smaakte goed, in het algemeen, sommige patat nog heel iets langer worden door gebakken.
19 jun 2026 om 18:38 Was weer zoals iedere week lekker! Vandaag iets te laat met bezorgen, netjes excuses, hadden geen bezorgers, maar nog waren ze optijd! In vergelijking tot andere bezorgdiensten kunnen zij een voorbeeld nemen aan Broodje Bram!
13 jun 2026 om 22:08 supersnel geleverd, heerlijk warm en dik in orde, toppie
31 mei 2026 om 20:21 Lekker eten zoals altijd, alleen dit keer duurde het 2 uur voor het er was (1 uur later dan geschatte bezorgtijd!) en waren ze telefonisch onbereikbaar. Geen excuses voor vertraging bij de bezorging, niet netjes.
30 mei 2026 om 19:34 het was super lekker maar heb 1 opmerking. ik had 3 stempels maar kreeg er geen erbij. maar voor de rest lekker als altijd en het aanbevelen zeker waard vr.gr.Monika en tot de volgende keer
27 mei 2026 om 18:41 smaakt goed
25 mei 2026 om 17:41 heerlijk eten
24 mei 2026 om 19:04 Was weer heerlijk! Altijd goed verzorgd. Netjes verpakt en geleverd!
23 mei 2026 om 9:39 alles was super en de bezorger heel vriendelijk Ik zal weer bestellen binnenkort gr Monika